GROHE Yeniden Tasarlanan Eurostyle Bataryaları Sunuyor
Çevreleri ile uyum içindeki dengeli biçimler – GROHE’nin Eurostyle batarya yelpazesi, Feng Shui’den esinlenen duyusal bir sanat eserini andırıyor. İlk olarak 1999 yılında piyasaya sürülen bu tasarım klasiğinin üçüncü kuşağı, organik akışları, yumuşak kıvrımları ve doğal güzelliği ile öne çıkıyor. Özel bir detay olarak da, Eurostyle bataryaları ilk defa kromun yanı sıra parlak beyaz renkte de tüketicilerin beğenisine sunuluyor. Eurostyle, e
Doğal cazibeye sahip form ve fonksiyon
Kumanda kolu, çıkış ucu ve gövdenin, yumuşak formlu ve doğadan ilham alan bir üründe bir araya gelmesinin sonucunda ortaya anında göze çarpan duyusal kıvrımlara sahip bir siluet çıkıyor. Yedi derecelik eğime sahip kumanda kolu, bataryayı estetik bir heykele dönüştürürken aynı zamanda dinamik bir hafiflik de ekleyen oval açıklık ile dikkati üzerinde topluyor. Kumanda kolu, ergonomik biçimi sayesinde rahatlıkla kullanılabiliyor. Entegre sıcaklık limitleyicili yeni 35 milimetrelik kartuşta, kumanda kolunun yumuşak şekilde çevrilmesini ve hem akış hem de sıcaklığın hassas şekilde ayarlanabilmesini sağlayan GROHE SilkMove® teknolojisi kullanılıyor.
Eurostyle, sürdürülebilir bir yaşam tarzı için de doğru seçim. Dakikada sadece 5,7 litreye düşürülen su tüketimi kıymetli kaynaklardan tasarruf edilmesine ve çevrenin korunmasına yardımcı oluyor. Batarya serisi, aynı zamanda sağlığı için sadece en iyisini isteyen herkese hitap eden yeni GROHE Zero teknolojisi ile birlikte de sunuluyor. GROHE Zero’nun gelişmiş su yolu teknolojisi, batarya gövdesinin içme suyuna kurşun ve nikel bırakmasını önleyerek bataryanın tüm ömrü boyunca maksimum kalitesini korumasını sağlamasıyla da diğer tüm teknolojilerden ayrılıyor.
Modern banyolar için çeşitlilik
Eurostyle, lavabo, küvet, duş ve bideler için çizilmeye dayanıklı parlak GROHE StarLight® Chrome ve krom detaylara sahip ışıltılı MoonWhite renklerinde sunuluyor. Lavabo bataryaların çıkış ucu yükseklikleri ise, çok farklı lavabo tiplerine uyması için S ile XL arasında değişiyor. Bu esnek seçenekler sayesinde, mütevazı tasarımları her ortama şık bir şekilde uyum sağlıyor.
Duyusal hatlar ve lüks dokunuş, sonsuz fonksiyonellik ve yenilikçi teknolojileri ile, GROHE’nin yeni Eurostyle batarya serisi günümüz banyolarına anında zarif bir hava katıyor.
GROHE hakkında
GROHE dünyanın önde gelen sıhhi tesisat donanımları sağlayıcısıdır. GROHE Group, global GROHE markası kalite, teknoloji ve tasarımın yanı sıra “Pure Freude an Wasser” felsefesini sunmayı amaçlayan sorumluluktan oluşan marka değerlerinden güç almaktadır. GROHE’nin dünya çapında 6.000 civarında çalışanı bulunmaktadır. GROHE'nin Almanya'daki çalışan sayısı yaklaşık olarak 2.400'dür. GROHE, Almanya’daki üç üretim tesisinin yanı sıra, diğer pazarlarda da birçok tesise sahip. GROHE, banyo ve mutfak ürünleri portfolyosuyla, 2014 yılında 1,2 milyar Avro tutarında konsolide satış rakamına ulaşmıştır.
Ocak 2014’te LIXIL Group ve Japon Kalkınma Bankası tarafından satın alınan GROHE Group halen satışlarının yüzde 85'ini Almanya dışında gerçekleştirmektedir.LIXIL Group, inşaat malzemeleri ve ev teçhizatları sektörlerinde küresel bir liderdir. Nisan 2015’ten tarihinden itibaren geçerli olmak üzere LIXIL Group’un global sıhhi tesisat ürünleri iş kolu yeni LIXIL Su Teknolojisi Grubu (LWTG) iş birimine entegre edilecektir. GROHE, LWTG içinde bağımsızlığını sürdürecektir.
Telif hakkı
Her bir fotoğrafın ‘özellikler’ penceresinde belirtilen tüm telif hakkı kısıtlamalarına uymaya özen gösteriniz. Bu bilgiye ulaşmak için dosyayı açmadan üzerinde sağ tıklayın ve ‘özellikler’ altında ‘detaylar’ seçeneğine gidin.Görüntüyü yayınladığınız takdirde, kaynak olarak Grohe’yi belirtmenizi rica ederiz. Kaynağı belirtilen fotoğrafların kullanımı ücretsizdir. Fotoğraflar reklam amacıyla kullanılamaz.
Haberin Kaynağı : Ogilvy PR
07.01.2016